Κυριακή 1 Απριλίου 2012

Τα πεντηκοστά μου γενέθλια


Στα πεντηκοστά μου γενέθλια, έλαβα ευχές πανέμορφες, απλές, ευφυείς, ζουμερές, αγαπησιάρικες, πρωτότυπες, μουσικές, αιφνιδιαστικές, απρόβλεπτες, αστείες, φιλικές, ουσιαστικές, πολύτιμες. Με γέμισαν χαρά. 
Εδώ, στα μηνύματά σας, στο facebook αλλά και δια ζώσης, οι φίλοι μου όλοι έχετε καταλάβει ότι αγαπώ την ζωή, χαίρομαι τα γενέθλιά μου, απολαμβάνω να μεγαλώνω όμορφα και, κυρίως, απολαμβάνω εσάς και τις ευχές σας. Να είστε όλοι καλά. 
Ο χρόνος που έζησα, αυτά τα πενήντα χρόνια διαδρομής, μου χάρισαν μοναδικές στιγμές, απίστευτες χαρές, εποικοδομητικές εμπειρίες και πόνο. Δοξάζω τον Θεό για όλα. Μα πιο πολύ για τους ανθρώπους που έστειλε στη ζωή μου. Για όσους έφυγαν, για όσους έχασα και όσους μένουν. Ευχαριστώ!!!

Ο Μάνος Χατζιδάκις για την παράδοση...

Ο Μάνος Χατζιδάκις για την παράδοση...
Ένα κείμενο επίκαιρο, αντίδοτο στην βλακεία που διεκδικεί εύσημα πατριωτισμού... με ένα "κλικ" στην εικόνα διαβάστε το...

Μάθε πόσο μετράει η υπογραφή σου...